lördag 3 november 2012

HOLLISTER


Japp, allt (eller det jag köpt) här i Stockholm i år kommer härifrån. Igår hittade jag en del kläder, men lämnade tillbaka en del pga fel färg, fel storlek osv. Det är riktig kaos där inne på dagarna, jag antar att det är extremt nu när det är lov? Folk drar och slänger kläder och köerna gick som en orm genom hela hollister. Hittade även en jättefin topp idag när vi lämnade tillbaka det jag inte skulle ha, därför har jag en påse med annorlunda tryck!
 

En vanlig grå och långärmad med tunn tröja
 

rosa t-shirt
 

en vit vinterjacka med luva och fuskpäls runt den! Det var för denna jacka jag ens gick in i affären från början, däremot fanns den inte längre i mörkgrått som jag tänkte först men den vita är så fin!
 
 
 
Detta var då det jag fick med mig tillslut,har inga bättre bilder nu men ni lär ju se allt på mig eftersom jag är himla nöjd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar