fredag 30 november 2012

Godmorgon fredag

Hej på er! Hur mår ni?
Nu har det gått ca tre veckor sedan jag bloggade här sist, men jag börjar få tillbaka lusten att börja igen så håll utkik!
 
Idag är det fredag, för mig en grymt bra dag.
1. Jag har låång sovmorgon
2. Jag kunde göra en god frukost i lugn och ro med tända ljus
3. Jag har haft tid att gå igenom provsidorna till provet idag en gång till
4. Jag har bara en timmes lektion (vilken är den då vi ska göra vårt första och sista prov i fe innan kursens uppdrag (som vi för övrigt ska hinna göra på två veckor(!!)))
5. Jag ska senare in till stan och se om jag hittar någonting fint
6. Jag ska träffa min fina kille och vi ska baka pizza till middag och andra gottigheter som vi ska äta imorgon till julkalendern på morgonen
 
(och jag tror inte heller att ni har missat att det ligger lite snö på marken här i Sävedalen, vilket också är ett plus för det är 1:a december imorgon och då ska det vara snö!)
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar